KONFERENS PÅ KÖK11

Våra konferenser anpassas helt efter dina behov och önskemål. Våra paket är bara förslag – vi skräddarsyr upplägget tillsammans för att skapa den perfekta lösningen för dig.

När ni väljer att hålla er konferens hos oss på KÖK11 bidrar ni samtidigt till att minska ert klimatavtryck. Vi satsar bland annat på:

  • Svenska, säsongsanpassade och närproducerade råvaror
  • Svenskt kött och kyckling samt MSC-certifierad fisk
  • Ekologiskt och Fairtrade-märkt kaffe
  • Återbrukade plastpennor och Svanenmärkta anteckningsblock.

En hållbar konferens, helt enkelt!

Läs mer vad vi gör för klimatavtrycket.

Bara en kort promenad från Växjö centrum och Arenastaden finns vi, med gott om parkeringsplatser.
Våra moderna och välutrustade lokaler, kombinerat med utsökt mat, skapar de perfekta förutsättningarna för en lyckad konferens.

Våra rymliga konferensrum, Majoren, Malajen och Generalen, erbjuder den allra senaste mötestekniken.
Här är ni redo att ta mötet till nästa nivå – smidigt och effektivt!

Se våra lokaler på Google Street View!

Bra lokaler och parkeringsmöjligheter med god mat och trevlig personal
Detta gör att vi återkommer med fler konferenser och möten.
Tina Persson, Byggnads Småland-Blekinge
Tack KÖK11 och er trevliga personal för en perfekt teambuilding,
konferens och kväll. Lokaler, mat och matlagningsaktivitet var outstanding.
Hans Lindvall, Terranor

Tusen tack för underbar service både innan, under och efter konferensen. Bra teknik, lokal och supergod mat, här fanns allt vi kunde tänkas behöva för lyckade dagar!
Sara Liljedahl, OBOS Kärnhem

Majoren

Fullt utrustad konferenslokal på cirka 200 kvm
Med dubbla Panasonic 4K-kameror med 4x digital zoom för både föreläsare och åhörare är rummet väl anpassat för att skicka såväl bild från podiet som på åhörarna.

Perfekt för större konferenser på 100-150 deltagare

Malajen

Malajen är vårt mellanstora konferensrum som rymmer 38-50 personer. Perfekt för den medelstora konferensen.

Utrustad med ljudsystem, stationär dator och projektor. 

Generalen

Generalen är vår minsta konferenslokal som passar mindre sällskap, exempelvis styrelsemöte eller liknande.

Ett väl anpassat rum för diskussionsforum där alla behöver komma till tals. 

Halvdagskonferens

08.00-12.00 eller 13.00-17.00

Följande ingår vid konferens:

  • Förmiddagskaffe med fralla, grönsaksstavar och juice
  • Eftermiddagskaffe med hembakat och smoothie
  • Lunch inkl. dryck, sallad, kaffe, hembakad kaka och liten tryffel
  • Frukt, kaffe, vatten och godis i anslutning till lokal
  • Fullt utrustad lokal anpassad efter antal deltagare

Pris konferens halvdag: 449 kr/person

Vid färre deltagare än 20 personer tillkommer en lokalhyra på 1800 kronor
Kontakta oss för offertförslag om ni endast önskar hyra lokal.

Heldagskonferens

08.00-17.00

Följande ingår vid konferens:

  • Förmiddagskaffe med fralla, grönsakstavar och juice
  • Lunch inkl. dryck, sallad, kaffe, hembakad kaka och liten tryffel
  • Eftermiddagskaffe med hembakat och smoothie
  • Fruktfat, kaffe, vatten och godis i anslutning till lokal
  • Fullt utrustad lokal anpassad efter antal deltagare

Pris konferens heldag: 499 kr/person

Vid färre deltagare än 20 personer tillkommer en lokalhyra på 2000 kronor.
Kontakta oss för offertförslag om ni endast önskar hyra lokal.

Frukostmötet

Cirka 06.00-10.00

Följande ingår vid frukostmöte:

  • Frukost med fralla, juice och kaffe/te
  • Smoothie
  • KÖK11's nyttiga shot
  • Något sött

Pris: 89 kr/person

Lokalhyra på 2500 kronor tillkommer.
Mötet hålls i vår matsal eller i våra fullt utrustade lokaler anpassade efter behov och antal deltagare.
Kontakta oss för offertförslag om ni endast önskar hyra lokal.

Kvällsmötet

Cirka 17.30-21.00

Följande ingår vid kvällsmöte:

  • KÖK11s välkända räksmörgås
  • Lättöl, läsk eller vatten
  • Kaffe/te med något sött till
  • Fullt utrustad lokal anpassad efter behov och antal deltagare

Pris: 219 kr/person

Lokalhyra på 2500 kronor tillkommer.
Mötet hålls i någon av våra lokaler.
Kontakta oss för offertförslag om ni endast önskar hyra lokal.

BOKA KONFERENSLOKAL